piątek, 18 października 2013

Mateusz Klich

Eloelo !

Moi drodzy na wstępie przepraszam Was bardzo za rzadkie pojawianie się postów i w ogóle , ale od ostatnich dwóch lub  trzech tygodni nic do mnie nie przychodzi :((((( Blog oczywiście działa i nie mam zamiaru go zawieszać .
Przy okazji jeżeli macie jakieś pytania czy coś to po prawej stronie macie aska więc zapraszam ;))

Do rzeczy :

W czerwcu byłam u mojego brata w przedszkolu na pikniku . Eh jak to brzmi 15-latka na zabawie dla dzieci -,- Jak się okazało później na chwilę gościem specjalnym miał być obecny reprezentant Polski w piłce nożnej grający z numerem 11 Mateusz Klich . O Nim nie było jakoś tak głośno bo grał w lidze holenderskiej.  I faktycznie zawitał na ten piknik . Niestety żałuję ale nie mam z Nim zdjęcia . Posiadam tylko graf , ale dobre i to :D








Wysłałam teraz parę próśb i zobaczymy co z tego będzie .

                                                      Pozdrawiam Was kolekcjonerzy i w takim razie do następnej notki :)))

Przy okazji chciałam zachęcić do wzięcia udziału w zrobieniu kartki urodzinowej dla Oliwki . Pokażmy ile nas jest . Zróbmy małej uśmiech na ustach ! <333 Ja właśnie zabieram sie do robienia karteczki . :D








5 komentarzy:

  1. gratuluję, pochodzi z mojego miasta. :) a do Oliwii oczywiście kartkę wyślę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* ooo to chyba z jednego miasta pochodzimy bo ja również :)) Warto pomóc małej ;)

      Usuń
  2. on pochodzi z miasta niedaleko mojej miejscowości :D
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Moje ulubione nuty ...