sobota, 3 stycznia 2015

Jakub Wesołowski

Kojarzycie  aktora Jakuba Wesołowskiego? W 99% jestem przekonana, że tak. 
Nie tak  dawno można go było oglądać w serialu ,,Czas Honoru. Powstanie''. Obecnie występuje w ,,Na wspólnej'' wcielając się w rolę Igora.

Autograf udało mi się wygrać jakieś 2 lata temu w konkursie prowadzonym na oficjalnym fan page serialu ,,Komisarz Alex''. Przepraszam, ale nie pamiętam już za co. Później brałam udział w innym konkursie i jakoś tak się stało, że zostałam zaproszona na plan. Oczywiście oprócz mnie było kilka innych fanek. Tam również poznałam moją obecną przyjaciółkę Ann, którą pozdrawiam ♥



Przy okazji chciałam Wam podziękować za wczorajsze ponad 200 wyświetleń. Jesteście niesamowici. Życzę miłego wieczoru i zapraszam na kolejną notkę, która już niebawem. 

Nika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje ulubione nuty ...