piątek, 6 lutego 2015

Sarsa Markiewicz

Cześć wszystkim! 

Wreszcie jest pierwsza notka w tym miesiącu. Czuję się jak by to był pierwszy wpis na blogu, ale mniejsza o to. 

U mnie w skrzynce nareszcie się coś pojawiło a mianowicie autograf na, którym mi zależało. Zdjęcie i  podpis są od uczestniczki minionej edycji programu ,,The Voice of Poland'' - Sarsy Markiewicz. 

Dla mnie Sarsa była 'odkryciem' TVOP. Ma niesamowitą barwę głosu. Piosenki, które śpiewała w programie dostały tak jakby ,,nowe życie''. Przynajmniej ja tak uważam :)


Pod linkiem znajduje się jedna z moich ulubionych piosenek artystki ;)

Przepraszam za jakość zdjęcia :(





Oprócz podpisu z przodu z tyłu również jest parę słów, ale pozwolę sobie zachować je dla siebie ;>
Życzę wszystkim miłego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje ulubione nuty ...