czwartek, 19 marca 2015

The Hangover - Bradley Cooper

Witajcie kochani!

W dzisiejszej notce chcę pokazać Wam autograf, który do pewnego czasu był przeze mnie uznawany  jako MARZENIE. I muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona, kiedy zobaczyłam kopertę w swojej skrzynce. 

fot.temysli.pl

Uwielbiam oglądać popularny film ,,Kac Vegas'', w którym jedną z głównych ról gra właśnie Cooper wcielając się w postać  nauczyciela a zarazem przyjaciela i członka Watahy -  Phila. Dla mnie swoją rolę odegrał rewelacyjnie.


W lutym wysłałam list do aktora - Bradleya Coopera. Na blogach widziałam, że wszyscy dostali od niego odpowiedź i postanowiłam spróbować. Trochę miałam obawy, ale pomyślałam sobie, że spróbować zawsze można :)) Iiiiiii udało się! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje ulubione nuty ...