sobota, 28 września 2013

Witajcie !

Mam na imię Weronika . Chodzę do III klasy gimnazjum . Uwielbiam siatkówkę , język niemiecki  oraz zbieranie autografów . Trenuję od czterech lat . Jestem autorką zmyślonego opowiadania siatkarskiego : http://zycieszytesiatkowka.blogspot.com/ . Pewnie dziwicie się moją nazwą bloga , ale chciałam troszkę być może oryginalna . Mój blog będzie taki jak wszystkie z tej dziedziny , ale jakoś w swoim rodzaju inny . To znaczy będę tutaj zamieszczać opisy , jakieś adresy dotyczących moich zdobyczy . Pozdrawiam Was i zapraszam ! :))

P.S.Jestem początkującą kolekcjonerką więc wybaczcie mi moje błędy :)
                                                                                                                                Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje ulubione nuty ...