poniedziałek, 6 stycznia 2014

Basia Ritz

Dobry wieczór !
Przepraszam Was za dzisiejszą porę wrzucenia postu.Dziś miałam ostatni wolny dzień i w sumie trzeba było go wykorzystać.Nie wiem jak wy,ale ja miałam całe dwa tygodnie wolne :D Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy.Od jutra szkoła,obowiazki,ZALICZENIA ;<<< Pocieszające jest to,że 3 lutego rozpoczynam ferie a 30 stycznia mam Gimbal ;(
Dobra wystarczy już tego mojego kalendarium do rzeczy.

Dziś chcę Wam opisać autograf,który otrzymałam od zwyciężczyni I polskiej edycji Masterchefa.Czekałam nie wiem z tydzień może dwa,ale opłaciło się.Zdjęcie dodam przy kolejnej notce,która dopiero w piątek.

Muszę się uczyć bo koniec semestru.Pozytywne oceny same sie nie zrobią.Muszę je doszlifować :D

Dobranoc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje ulubione nuty ...