sobota, 15 listopada 2014

Daniel Hucik i reszta ferajny Top Chefa oraz Hell's Kitchen

Pierwszy post w nowej odsłonie bloga. Rewolucja zakończona. Mam nadzieję, że widok Was nie rozczaruje a nawet przyciągnie parę nowych osób. 

 Postanowiłam wrócić datą do października. Może pamiętacie albo i nie moje dwa posty gastronomiczne  jeden o Agacie Gawrońskiej ( klik ) a drugi o Adamie Leszczyńskim ( klik ). Autografy zdobyłam wtedy również od innych osobistości, ale z publikacją chciałam zaczekać aż do dzisiaj. Najwyższa pora...


Przed państwem podpis od DANIELA HUCIKA uczestnika II edycji programu  MasterChef.
Autograf troszeczkę jest słabo widoczny bo zlewa się z obrazkami, ale ważne, że jest.




W ramach potwierdzenia :D 







Część II 



Tak jak wspominałam czas przedstawić podpisy od reszty. Sylwia Biały była w finale programu Hell's Kitchen oraz Augustyński Artur Wujek uczestnik Top Chefa.




Chyba hejty polecą...



Proszę. Przepraszam. Dziękuje.


ZAPRASZAM do czytania i komentowania.

Nika ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje ulubione nuty ...