czwartek, 9 października 2014

Adam Leszczyński

Nareszcie troszkę luzu i można napisać posta! W sobotę miałam możliwość uczestniczenia w akcji charytatywnej, gdzie były zbierane pieniądze. Gośćmi specjalnymi byli kucharze z programów takich jak : Top Chef , Hell's Kitchen i MasterChef, którzy stworzyli jedną wspólną drużynę. Dodatkowo całe wydarzenie prowadził Andrzej Młynarczyk < ale o nim w innej notce>.



Mimo, że za bardzo nie mam czasu oglądać obecnych edycji tych programów, to jednak mam swoich ''idoli'' z poprzednich. Jedną z takich osób  jest uczestnik 2 edycji polsatowskiego programu ,,Top Chef'' - Adam Leszczyński. Pan Adam to bardzo miły człowiek z resztą jak większość osób, które udało mi się spotkać. Nie mam pojęcia dlaczego tyle osób pisało na jego temat mnóstwo chamskich komentarzy.




 Mimo, że nie udało mu się wygrać programu to sądzę, że zrobi dużą karierę w dziedzinie gastronomii. Dorzucam jeszcze swoje zdjęcie. Od razu mówię, że na hejty nawet nie zwracam uwagi. Pozdro i zapraszam na kolejną notkę :D







1 komentarz:

Moje ulubione nuty ...