czwartek, 30 kwietnia 2015

Magdalena Waligórska czyli serialowa Wioletka z Rancza

Cześć wszystkim! ;)

Nareszcie w mojej skrzynce pojawiły się jakieś listy, ale nie tylko. Miałam okazję również zebrać parę autografów osobiście, lecz o tym będzie w innym trochę dłuższym poście. Dość ważnym dla mnie poście. A z resztą każdy jest dla mnie czymś wspaniałym...

Mimo, że na blogu tego nie widać również jestem fanką wielu polskich seriali i niektórych naszych wersji programów. 
Nie wiem jak Wy, ale uwielbiam kończyć weekendy z ,,Ranczem'', który niewątpliwie skradł moje serducho ;)

Wszystkie postaci, które się w nim pojawiają są naprawdę perfekcyjnie odegrane, lecz Wioletka to już mistrzostwo, przynajmniej dla mnie ;>

Pani Magda Waligórska, która wciela się w tę postać znana jest z dość sporej ilości filmów, seriali, spektakli. Ja ją ''pokochałam'' właśnie za rolę w tym serialu. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje ulubione nuty ...