środa, 1 lipca 2015

Cześć :)

Dzisiaj post dość nietypowy bo bez żadnego autografu. Spokojnie na dniach będą normalne posty ;)) Na wstępie proszę o przeczytanie postu do końca.

Mam do Was taką prośbę: możecie polubić tą stronę?

 https://www.facebook.com/pages/MiM-Tarn%C3%B3w/881666855234004?fref=ts


Tylko zaznaczę, że nie jest ona o jakiś gwiazdeczkach, gwiazduniach czy celebrytach. To jest poważna a zarazem ważna dla mnie strona :)

Pewnie zastanawiacie się co to jest ten cały MiM i co u licha ja tam robię? 


MiM są to media od młodych dla młodych. Każdy może pisać, rozwijać się, spełniać swoje marzenia oraz osiągać sukcesy. Po prostu jest to pewien rodzaj szansy. Ja postanowiłam po prostu z niej skorzystać i dołączyłam do redakcji MiM Tarnów (moje miasto). Dzięki temu mogę robić to co kocham. 
Was też zachęcam do realizacji swoich marzeń oraz polubienia i czytania informacji o tym co dzieje się w moim mieście. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie! 

Nika 

P.S. Żeby było jasne nie kończę swojej przygody z blogowaniem i autografami ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje ulubione nuty ...