sobota, 27 czerwca 2015

Piotr Gacek

Witajcie :)

Już są! Od wczoraj oficjalnie mamy wakacje.  Nareszcie można spać do południa, nie  robić zadań. Spędzać więcej czasu ze znajomymi. Czyż to wszystko nie jest cudowne? Oczywiście, że jest :D

Oprócz tych długo wyczekiwanych i zasłużonych wakacji dla kibiców siatkówki coś innego jest teraz ważniejsze. Aktualnie trwa Liga Światowa i Igrzyska Europejskie w Baku. Z tego powodu  nie mogło u mnie zabraknąć notki związanej z tym tematem. Dla przypomnienia to w  IE panie walczą o złoto, panowie o brąz. Dodatkowo nadal gramy o wyjście z grupy w LŚ.

fot. http://malablu.tumblr.com/page/2


 Wiadomo, że skoro wspomniałam troszkę wyżej o siatkówce to autograf, który udało mi się zdobyć jest od siatkarza. Tym razem od naszego libero, zawodnika LOTOS-u Trefl Gdańsk czyli Piotra Gacka. Gacek reprezentuje nasz kraj w Lidze Światowej.  


fot.Maciej Czarniak     http://sport.trojmiasto.pl/Gacek-zadebiutowal-w-Lidze-Swiatowej-2015-Lotos-Trefl-Gdansk-n91746.html
 

Dla mnie jest rewelacyjnym zawodnikiem. Walczy do ostatniej piłki. Z resztą cała nasza reprezentacja to waleczna drużyna :) Widać, że Antiga wniósł do zespołu coś co przez chwilę tego brakowało. W każdym bądź razie cieszę się, że mogę kibicować takiej drużynie. Tej Mistrzowskiej DRUŻYNIE! (Mimo, że wczorajszy mecz został przez nas przegrany to jestem pewna myśli, że w piątek to my pokażemy przysłowiowe ,,pazury''. Pokonamy Iran, choć będzie to trudne. Niepokonani Amerykanie przegrali tam dwa razy 0:3) 






7 komentarzy:

Moje ulubione nuty ...