niedziela, 14 grudnia 2014

Andrea Anastasi

Czytając tego  posta nasuwają się Wam pewne myśli : Znowu pisze o siatkówce? Kolejny podpis od osoby związanej z tym sportem? Ja mogę tylko napisać, że TAK. Ostatnio spotykam się dość często właśnie z takimi pytaniami. Skoro to moja pasja to czemu nie? 

"Siatkówka jest bowiem sportem wyjątkowym..."
-Zdzisław Ambroziak
 
Andrea Anastasi - człowiek, który stał sie Gigantem?

Moim zdaniem tak. To właśnie dzięki niemu Polacy zajęli 3 miejsce podczas LŚ 2011 a rok później zdobyli złoto. Nie rozumiem dlaczego ludzie tak bardzo wieszali na nim ,,psy''.

Autograf zdobyłam listownie. Kiedy wysypałam zawartość koperty i zobaczyłam zdjęcia byłam naprawdę szczęśliwa. Wcześniej nigdy nie przyszło mi na myśl, że będę posiadać podpis Anastasiego. 


"Zwyciężać mogą tylko ci, którzy wierzą, że mogą, 
ale człowiek posiada naprawdę tylko to, co jest w nim..."
-Arkadiusz Gołaś
 

 
 
Obecnie Andrea Anastasi jest trenerem męskiej drużyny, grającej w Plus Lidze - LOTOS Trefl Gdańsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje ulubione nuty ...