niedziela, 21 grudnia 2014

''Zibi'' - Zbigniew Bartman

Cześć,
pierniczki upieczone? Choinka ubrana? Tak, sezon na przygotowania świąteczne rozpoczęty! (Przynajmniej u mnie) Pozostało mi tylko kupić prezenty. To chyba najtrudniejsza rzecz jaka może być, ale sprawia ogromną frajdę. Więcej na temat może napiszę w kolejnym poście. Dzisiaj nie. 

Ostatnio rzadko się odzywam. Wiadomo - brak nowych autografów. W tym tygodniu przyszedł mi tylko jeden list od siatkarza - Zbigniewa Bartmana. Zibi gra obecnie w Jastrzębskim Węglu. Większość uważa, że znany jest z ciągłego zmieniania klubu, ale czy ja wiem? Ja chyba jestem jakimś odmieńcem i mam inne zdanie na ten temat....



A tak przy okazji to zapraszam do komentowania i oceniania bloga. Napiszcie czy jest coś co Wam się podoba lub nie. Dla Was to nic a dla mnie dużo. Będę wiedziała co mam zmienić a co nie. 


4 komentarze:

  1. Gratki :) Dla mnie blog bardzo fajny ! A i dodałam Cię do obserwowanych i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń

Moje ulubione nuty ...