sobota, 6 grudnia 2014

Anna Werblińska part two

Witam ponownie! 

O jejku praktycznie od ostatniego posta jeśli się nie mylę minęło już dość dużo czasu. Jest to spowodowane moimi sprawami. Niestety, ale i tak od czasu nie dostałam żadnego nowego autografu. Postanowiłam, że dzisiaj przeglądnę album i natknęłam się na kilka nie publikowanych prze ze mnie zdjęć. Pora to zmienić :>

Jak wiecie we wakacje kolejny raz byłam na obozie sportowym. Co roku są jakieś inne atrakcje. Mogę przyznać, że nudy brak. Naprawdę. 

W tym roku udało Nam się pójść i pooglądać trening Chemika Police ( żeńska drużyna siatkarska grająca w Orlen Lidze). Dla mnie to było niesamowite przeżycie móc oglądać siatkarskie divy, podziwiać i podpatrywać technikę. Coś wspaniałego, ale większość z Was raczej nie interesuję sie tym sportem tak jak ja i ciężko Wam to odczuć. ( bez jakiejkolwiek obrazy ). 

O tym wyjeździe było coś wspominane więc wzięłam się w garść i wywołałam parę fotek. Niedużo bo niedużo, ale zawsze pamiątka zostanie :)

Zdobyte autografy : 
Anna Werblińska
Małgorzata Glinka-Mogentale
Katarzyna Mróz


Zdjęcia wrzucę dopiero w następnej notce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje ulubione nuty ...