środa, 31 grudnia 2014

Roku 2015 przybywaj!

Cześć wszystkim! 

Dzisiaj troszkę krócej bo czas mnie troszkę nagli. Do rzeczy otóż rok 2014 powoli dobiega końca. Miał on swoje plusy i minusy.  Zacznę może od tych złych wieści. Niestety w tym czasie dużo artystów (celebrytów), u mnie znajomych opuściło nas odchodząc :'( Smutne, ale prawdziwe. 

Terazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz coś co wywołuje przynajmniej u mnie  zarówno  uśmiech jak i łzy lecz szczęścia. W tym roku nasi siatkarze dokonali czegoś co przez wielu wydawało się nie możliwe. Tak to właśnie oni zostali MISTRZAMI a z resztą JESTEŚMY MISTRZAMI ŚWIATA!
Oczywiście na IO w Soczi również zdziałaliśmy cuda. W piłce nożnej to nawet 2 : 0 z Niemcami wygraliśmy. Tak więc  w tym roku ,,niemożliwe stało się możliwe''. 


Tym razem postanowiłam zrobić podsumowanie, bo jakoś 2013 mi nie wyszło. Zamieszczę w poście autografy lecz te, które są dla mnie takie najważniejsze. Takie co kiedyś myślałam, że się nie uda, ale jednak. 


























A na koniec chcę życzyć Wam SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015! Niech przyniesie Wam dużo radości, szczęścia, uśmiechu na twarzy i wiadomo mnóstwo autografów! 

P.S. Może znaczki by staniały? :< 

                            DO SIEGO ROKU



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje ulubione nuty ...